اصلاح و تعمیر شیب بندی رمپ

اجرا و پشتیبانی کارهای تخصصی تعمیرات و عایق کاری انواع رمپ های ساختمانی با بهترین مصالح و فناوری پیشرفته و اکیپ با تجربه و مهندسان مجرب

اصلاح و تعمیر شیب بندی رمپ

۱۰ بازديد
اصولا هرگونه سختی در حرکت و عدم حرکت آرام و ایمن خودروها در هنگام حرکت، نشان دهنده ایراد و نقص در شیب بندی و زوایای رمپ هاست. همه رمپ های نوساز بعداز مدتی مقداری نشست دارند ولی اگر نشست بیشتر از حد محاسبه شده باشد، بعداز مدتی سازه زگرمپ دچار وارفتگی می گردد. یعنی شیب بندی بهم خورده،سنگ کاری و حدود رمپ بازار شده و یا ممکن است آب و رطوبت به سقف پایین برسد. 
 مشاوره در زمینه رفع مشگل سرخوردن و لیزخوردن خودروها در حین بارندگی و خیسی سطح رمپ پارکینگ ها:​​​​​ بعداز بررسی وضعیت رمپ ساختمان شما از نظر نشست و زوایای و نوع سنگ کاری میتوان چند راهکار را برای عدم لغزش و حرکت نرمال خودروها اجرا نمود. این راهکارها شامل موارد زیر می‌باشد که از نظر اجرا،زمان، مصالح و هزینه متفاوت هستند.بعضی اوقات ایراد لغزش و سر خوردن خودروها روی رمپ ها با تکنیک‌های ساده قابل اصلاح بوده و گاهی ​​​​لازم است اقدامات فنی پیچیده تری نیاز باشد.برای حرکت نرمال خودروها می توان از قطعات و وسایل مخصوصی مانند لوازم ضد ترمز فلزی،سنگی،لاستیکی،متریال کمپرس شده و نوارهای مخصوص استفاده نمود.این قطعات علاوه بر ایجاد اصطکاک و افزایش سطح تماس بیشتر،مقاومت و استحکام بالاتر و استاندارد بوجود می آورند.نکته مهم تر اینکه،باید حساسیت لازم و تخصص مجریان کار،کیفیت و اصلی بودن قطعات و ....مورد نظر باشد.
 
 با توجه به پیچیدگی و تخصصی بودن رمپ های ساختمانی ،حتی الامکان به سازه بتنی اصلی و بیس بتتی سازه آن را تخریب یا دستکاری ننمایید،این بعلت یکپارچگی سازه رمپ است و به مرور خراب تر و وسیع تر می شود 
پس حتما و همواره از تیم متخصصین مربوطه استفاده کنید.
 
۱-ایجاد تغییراتی در سطح رویه رمپ که بدون تخریب و کنده کاری می‌باشد. این روش با ایجاد و نصب سنگ های لبه ایی بوده و لبه ها روی سطح انجام شده و یک روز زمان می‌برد.سنگ های لبه ایی باید استحکام مناسب و تحمل وزن خودروها حین حرکت را داشته و چسبندگی بالایی داشته باشند، که این کار فرز زدن و ایجاد شیار در سنگ‌های رویه فعلی انجام می‌شود.این روش روی سطح کامل رمپ نیاز نبوده و در قسمت های که ت داده می شود،اجرا خواهد شد.
۲-ایجاد سطح جدید با قطعات پلاستیک فشرده بصورت سرعت گیر با شیب بسیار کم و ارتفاع ۵ تا ۷.۵ سانتی متر این روش با توجه به فرم و شکل رمپ شما که دارای چرخش و دوران می‌باشد.و بعلت هزینه بالای قطعات پلاستیک فشروده،پیشنهاد نمی‌شود.
 
۳-برداشتن سنگ‌کاری فعلی و مقداری رز بتن زیرسازی و انجام زیرسازی و سنگ کاری با شیب جدید بصورت نرمال ضمنا بعلت حجم تخریب و ازهم بازشدگی بتن اصلی رمپ،در آینده باعث نشست و گسست مجموعه مصالح رمپ خواهد شد،و نیاز به سرویس و نگهداری زیادی خواهد داشت.زمان:۲ تا ۳ روز و هزینه با مصالح: ۶ میلیون تومان
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.